Wikia

Warhawks 001

Warhawks

  • Militante organisatie opgericht door Ares om tegen de Avengers te vechten. [1]
  • April 1972:

AV1#98: Terwijl de Avengers Thor en Iron Man op zoek gaan naar Hawkeye reageren de andere Avengers op een nieuwsuitzending dat er een grote woedende menigte op de been is. Deze menigte word aangevoerd door "Mr Talon" (Ares) en staat onder invloed door de muziek van drie Satyrs. Ondertussen blijkt dat Thor Asgard niet kan bereiken en keert terug naar Avengers Mansion. Als blijkt dat Iron Man ook onder invloed staat van de Warhawks besluiten Vision en Thor in te grijpen. De Warhawk willen de geheime wapens van Tony Stark gebruiken voor hun doel om de wereld in een oorlog te storten. Tijdens een kort gevecht tussen Iron Man en Vision sterft een Satyr en is Iron Man bevrijd uit zijn invloed. Het trio spoed zich naar de grote menigte waar Captain America, Quicksilver en de Scarlet Witch zijn. Deze staan inmiddels al onder invloed van de andere twee Satyrs van de Warhawks. Thor herkent "Mr Talon" als Ares. En als Vision de twee Satyrs weet uit te schakelen is de strijd snel gestreden. Op het laatste moment duikt Hawkeye op met een Hercules die zijn geheugen kwijt is maar de Avengers wel waarschuwt voor einde van aarde en Asgard.

Leden: Ares[2], Satyrs[3]

  1. AV1#98
  2. AV1#98
  3. AV1#98